Foglalás
A teljeskörű és gyorsabb kiszolgálás érdekében online foglalási rendszert használunk, amellyel többek között megtalálod a szabad időpontjainkat.
A dátumok kiválasztása után a kért adatok megadásával tudod a foglalást rögzíteni. Minden foglalási igény függő állapotba kerül. A foglalás véglegesítéséhez a visszaigazolás után az előleget (szállásdíj 50%-át) 24 órán belül kérjük kiegyenlíteni. Amennyiben ezen idő alatt nem érkezik meg a befizetés, úgy nem tartjuk tovább a lefoglalt napokat, töröljük a foglalást.
Az előleg megfizetése történhet banki átutalással vagy OTP, K&H, illetve MBH SZÉP kártya esetében a szolgáltató weboldaláról kezdeményezett utalással. Az utalásnál kérjük a közlemény rovatban feltüntetni a szállásfoglaló nevét és a foglalni kívánt időszakot. Az átutalás megtörténtéről kérjük tájékoztass bennünket, hogy mielőbb véglegesíthessük azt!
Amennyiben valamely okból nem sikerül az online foglalás, a +36 30 882 5901-es telefonszámon segítséget nyújtunk. Hívj bátran! 😉
Lemondási feltételek
Amennyiben a lefoglalt, visszaigazolt foglalás az érkezés időpontja előtt minimum 14 nappal előbb írásban lemondásra kerül, a szállásdíj 95%-a visszautalásra kerül, ellenkező esetben a foglalózott szállásdíjat nem áll módunkban visszatéríteni!
A foglalás módosítására a hello@thewoodhouse.hu email címen van lehetőség.
Érkezés és távozás időpontja
Érkezés napján a szállást 15:00 – 20:00 óráig lehet elfoglalni. Távozáskor kérjük, hogy 10 óráig hagyjátok el a vendégházat, hogy a következő Vendégeinknek rendezetten, tisztán tudjuk birtokba adni. Foglaltság függvényében felár ellenében utolsó napon hosszabbított használatra is van lehetőség.
Kérjük, hogy érkezéseteket a megelőző napon, illetve az érkezés napján minimum 3 órával előbb jelezzétek!